Kaisan tuumookset jatkuvat. Jos seurasit nyt salasanan takana olevia Kaisan tuumooksia ja Kaisan uusia tuumooksia, tunnetkin jo minut. Osa tämän blogin postauksista on siirretty Uusista tuumooksista syksyllä 2011, joten älä ihmettele mainintoja vanhasta blogistani teksteissä. Käsitöiden suhteen olen ihan Kerällä. Mukana menossa paras puoliskoni Sami, puhetta ymmärtävä prinsessa Stella ja mättäältä poimittu pikkukissa Mustikka. Porukassa hengaavasta ystävästäni OI:sta voit lukea lisää täältä.

torstai 6. tammikuuta 2011

Levollista loppiaista!

Kuvan otin eilen aamulla, kun rakastamani "sininen hetki" oli tavallistakin taianomaisempi sumun takia.

Eilen tulin töistä klo 23, sillä olin työni puolesta mukana Yösähinöissä Seinäjoella. Ilmeisesti noin 350 nuorta kerännyt tapahtuma kesti oikeasti puoli kahteentoista, mutta onneksi me esittelijät saimme pakata kimpsumme jo kymmeneltä, kun disco alkoi. Samalla tutustuin jo vähän paremmin vuodenvaihteessa aloittaneeseen uuteen työkaveriini "emohankkeesssa". Tosin onhan se vähän masentavaa, kun minulla alkaa olla 10 vuotta nuorempia työkavereita - olen tottunut olemaan yleensä se porukan nuorin!

Koska olin lähtenyt jo ajoissa Seinäjoelle shopatakseni vähän ja sitten joutunut seisomaan melkein koko ajan esittelypöydän takana (olin tietysti varannut itselleni tuolin, mutta eihän "messuilla" paljon istuta), kaikki niveleni lantiosta alaspäin olivat tulessa. Lisäksi kävin niin ylikierroksilla, etten edes yrittänyt nukkua ennen aamukolmea. Ja eilisaamuna olin herännyt seitsemältä, vaikka olisin saanut nukkua vähän varastoon. Tällä hetkellä olo on siis kuin hamassa nuoruudessa "villien" iltojen jälkeen: kovasti väsy... (Kaasolle terkkuja!) Onneksi rakas ystävä tulee tänään käymään (ja sen verran myöhään, että toivottavasti pääsen pukeisiin siihen mennessä!! :).

Kysyin äsken arasti Samilta, kootaanko kuusi ja koristeet pois jo viikonloppuna. Sami osasi vastata ihan oikein, että hänen puolestaan ne saavat vielä olla... Ja sitäpaitsi nuutinpäivähän on vasta ensi viikon torstaina. Jolloin muuten päättyy the haku.

Siis hyvää loppiaista!

3 kommenttia:

  1. Ihailen taas kerran noita teidän kauniita verhojanne. Voimia noiden muiden asioiden suhteen.

    VastaaPoista
  2. Terve ja hyvää uutta vuotta!

    Meillä lähti eilen kuusi, koska se varisi niin paljon. Miten voi olla näin ikävä joulukuusta?

    Pidän peukkuja duunipaikan suhteen :)

    VastaaPoista
  3. Villiviini, kiitos, kyllä mekin tykätään. :)

    Neea, kiitos samoin! Ja lohdullista, että joku muukin tykkää kovasti kuusesta. Minä olen niin "lapsellinen", että pitää välillä vaan pysähtyä tuijottamaan sitä valoineen...

    VastaaPoista