Kaisan tuumookset jatkuvat. Jos seurasit nyt salasanan takana olevia Kaisan tuumooksia ja Kaisan uusia tuumooksia, tunnetkin jo minut. Osa tämän blogin postauksista on siirretty Uusista tuumooksista syksyllä 2011, joten älä ihmettele mainintoja vanhasta blogistani teksteissä. Käsitöiden suhteen olen ihan Kerällä. Mukana menossa paras puoliskoni Sami, puhetta ymmärtävä prinsessa Stella ja mättäältä poimittu pikkukissa Mustikka. Porukassa hengaavasta ystävästäni OI:sta voit lukea lisää täältä.

keskiviikko 26. toukokuuta 2010

Elossa!

Mutta töissä on niin vauhtia, ettei ehdi sanoa varista kuin suureksi linnuksi ja kirnua korkiaksi pötiksi - ja illoilla olen jatkanut sivubisneksen parissa samoja tuttuja taittohommia. Näistä lisää sitten myöhemmin.

Työterveyslääkäri oli asiallinen - mihin tod näk vaikutti aika paljon se, että olin tajunnut ottaa mukaan kirurgin lausunnon koivestani. Työterveysfysioterapeutti totesi, ettei edes yritä kaivaa minulle mistään mitään valmista polvitukea, vaan laittaa saman tien maksusitoumuksen Respectalle. Kun vaan ehtisi soittaa sinne ja käydä siellä... :D

Mutta siis, olen täällä ja palaan!

3 kommenttia:

  1. Mukava kuulla, että vauhdissa olet.
    Muista kuitenkin levätä välillä, vaikka on valoisat kesäyöt ja työ maistuu, silti pitää huilailla myös. Häissä pitää olla freessi morsio.

    VastaaPoista
  2. Kissaa kuin eläimeksi... siunauksin

    VastaaPoista
  3. Saako natista? Minulla on yölasta vuokralla Respectasta (edelleen kantapää vaivaa), ihan omalla rahalla. Vuokra on aika kallis (aloitusmaksu + vajaa euro/päivä) ja sitten vielä tuli kuuden euron laskutuslisä, mikä oli minusta kiskontaa, koska kukaan ei siitä maininnut vuokraushetkellä. Luulen, että Kangasalla lastan olisi saanut terveyskeskuksesta lainaan, mutta Helsinki pihistelee eikä pidä lainalastoja ym. Eilen kävin fysioterapeutilla, joka "niksautteli" nilkkojani. Katsotaan, onko siitä apua.

    Tsemppiä!

    VastaaPoista