Kaisan tuumookset jatkuvat. Jos seurasit nyt salasanan takana olevia Kaisan tuumooksia ja Kaisan uusia tuumooksia, tunnetkin jo minut. Osa tämän blogin postauksista on siirretty Uusista tuumooksista syksyllä 2011, joten älä ihmettele mainintoja vanhasta blogistani teksteissä. Käsitöiden suhteen olen ihan Kerällä. Mukana menossa paras puoliskoni Sami, puhetta ymmärtävä prinsessa Stella ja mättäältä poimittu pikkukissa Mustikka. Porukassa hengaavasta ystävästäni OI:sta voit lukea lisää täältä.

keskiviikko 27. tammikuuta 2010

Puoliviikossa

Ensimmäinen täysi työviikko puolessa. Flunssassa koko ajan... :P Enköhän ole nyt saanut jo kaikki mahdolliset vastustuskyvyt??

Mutta muuten kivaa. Vielä perjantaina tuntui, etten yhtäkkiä osaa olla isossa ihmisjoukossa, puhua niin paljon ja nauraa niin paljon. Enää ei ole ongelmia. ;) Ja muutenkin töihin on alkanut taas tottua, vaikka usein huomaakin, että on ollut poissa. Työkaveri soitti ja kysyi, onko meillä lahjavarastossa kylpypyyhkeitä. "Oli niitä 3 kk sitten", minä totesin, ja kehotin häntä tulemaan varastoon katsomaan tämänhetkistä tilannetta... On suorastaan levollista, kun asiakas soittaa eikä edes välttämättä tiedä minun olleen sairaslomalla ja klenkkaavan nyt ympäri sauvan kanssa. Asiat asioina! Se on vaihteeksi oikein kivaa. Toisaalta sekin on kivaa, kun ihmiset ilmantuvat ovelle ja kiljaisevat riemastuksesta, kun olen paikalla. :)

Huomenna on jännittävää. Vaiskai on pari päivää reissussa, joten aion hankkiutua töihin citypotkurini kanssa. Eihän siinä muuten mitään, mutta meiltä on siis se kohtuullinen autojen liukastama mäki ylös tielle, ja lyhytkin matka voi käydä aika lailla voimille. Onneksi Sami on luvannut pitää kiinni. :) Lisäksi en ole tottunut vielä talvikeleihin, kun olen oleskellut pakkasessa vain muutaman minuutin kerrallaan, ja etanankin ohitse päästävä liikkumisvauhtini ei paljon verta kierrätä - pitää pukea lievimmin sanoen lämpimästi.

Koettakaa tekin tarjeta!

4 kommenttia:

  1. Olen seurannut blogiasi viime kuukaudet kuin jännityskertomusta. Älä urheile! (Niin Savossa sanotaan.)

    VastaaPoista
  2. Onneksi sinulla on villapuseroita!
    Tarkenemisiin.

    VastaaPoista
  3. Minä en nenääni ulos pistä nyt kun on liian kylmä.
    Aika kyllä kuluukin tietokoneen ääressä ja Hellanmaa-kirjan parissa.

    VastaaPoista
  4. Hyvä, että viihdyt työssäsi ja kulku alkaa sujua. Ole tosiaan varovainen sen kulkuvälineesi kanssa. Minulla on samantapainen liekö ihan samanlainen potkuri mieheni jäämistöä. Olen säilyttänyt sen ihan itseäni varten ja kerran jo kävinkin sillä pienen lenkin ajelemassa. Nyt se on korjauksen alla, mutta toivon kesäksi sen kuntoon.

    Iloa ja voimia elämään!

    VastaaPoista