Kaisan tuumookset jatkuvat. Jos seurasit nyt salasanan takana olevia Kaisan tuumooksia ja Kaisan uusia tuumooksia, tunnetkin jo minut. Osa tämän blogin postauksista on siirretty Uusista tuumooksista syksyllä 2011, joten älä ihmettele mainintoja vanhasta blogistani teksteissä. Käsitöiden suhteen olen ihan Kerällä. Mukana menossa paras puoliskoni Sami, puhetta ymmärtävä prinsessa Stella ja mättäältä poimittu pikkukissa Mustikka. Porukassa hengaavasta ystävästäni OI:sta voit lukea lisää täältä.

lauantai 14. helmikuuta 2009

Hullu luokka lamantappajaisissa

Tämän postauksen otsikon olisin joskus 90-luvun alussa halunnut laittaa jonkun (en enää muista minkä) Hullun luokan nimeksi, mutta kustantaja kielsi. Ei saanut kuulemma puhua tappamisesta. Hm. Tuli vain mieleeni, kun minut tänään vietiin ystävänpäivälounaalle Juustoportille, ja sitten eksyimme muihinkin saman katon alla oleviin kauppoihin tuossa Jalasjärven "kauppakeskuksessa"...


Laukku on kuvassa punaisempi kuin luonnossa, todellisuudessa se on aniliini. Kuulemma jotakin kausiväriä.

Nauroin Samille, että kai minun piti tuo elämäni ensimmäinen "the Marimekko-laukku" saada (omistan unikko-olkakassin, mutta en tätä klassikkomallia). Se oli nimittäin alehyllyssä, ja katsoin hinnan väärin erittäin epäselvästä hintalapusta. Ajattelin, että kun tuo puoleen hintaan lähtee, niin ilman muuta - ja värikin teki niin keväisen olon.

Kassalla selvisi, että hintalapun ensimmäinen numero ei ollutkaan se, miksi olin sen lukenut. Hetken epäröin, mutta päätin sitten ostaa kuitenkin (sillä alennusta oli joka tapauksessa). Ja kassatyttö iski silmää ja antoi muutaman euron lisäalennuksen.

Niin että älkää minua syyttäkö, jos kotimaiset yhtiöt valittavat kaupankäynnin hiipuneen... ;) (Köh, missähän kaukana tuokin on ommeltu ja sitten isketty suomalaiset logot päälle...)

4 kommenttia:

  1. Noita klassikkolaukkuja tehdään Sulkavalla, ja sieltä voi bongata ns kakkosluokan laukkuja ( esim ommel väärällä värillä tms) suht halvalla..

    Joten melko varmasti tällä kertaa tuli ihan suomalainen tuote!

    VastaaPoista
  2. Kaunis laukku, olen kateellinen :) Onpas tosiaan mukava kuva edellisessä postauksessa. Pariskunta pirtissä ;)

    VastaaPoista
  3. Erittäin hyvä maku laukun suhteen ( ja toki muutenkin=))Mulla on samanlainen ja olen herättänyt kovasti kateutta täällä työmaallani Vaasan nuorison parissa...

    VastaaPoista
  4. ihanan pirteen värisen valitsit! mulla on vaan joku marimekko-look-alike laukku, mustana, niin ja niitä olkakasseja useampikin.

    VastaaPoista