Kaisan tuumookset jatkuvat. Jos seurasit nyt salasanan takana olevia Kaisan tuumooksia ja Kaisan uusia tuumooksia, tunnetkin jo minut. Osa tämän blogin postauksista on siirretty Uusista tuumooksista syksyllä 2011, joten älä ihmettele mainintoja vanhasta blogistani teksteissä. Käsitöiden suhteen olen ihan Kerällä. Mukana menossa paras puoliskoni Sami, puhetta ymmärtävä prinsessa Stella ja mättäältä poimittu pikkukissa Mustikka. Porukassa hengaavasta ystävästäni OI:sta voit lukea lisää täältä.

tiistai 11. marraskuuta 2008

Outo minä


Allyalias muisti jo jokin aika sitten mm. minua tällä patsaalla. Kiitos! Olen tosin vähän nolo, kun Allyn mukaan sain tämän Tarinamaanantain vuoksi, ja koko blogiparka on ollut viime viikkoina minun suhteeni tuuliajolla. Onneksi Uukka on jaksanut hoitaa moderoinnin silloinkin, kun olen huidellut ties missä.

Tapojeni mukaan en nimeä ketään tämän patsaan saajaksi, vaan haluan jokaisen täällä käyvän tuntevan sen omakseen.

Ally myös samalla haastoi minut kertomaan itsestäni viisi outoutta. Tämän meemin olen joskus aiemminkin tehnyt, yritän nyt keksiä uusia kummallisuuksia itsestäni (tai no, siis rajata jäljelläolevat vain viiteen... :).

  1. Minulla on huono ruokahalu, mutta nami menee kyllä alas. Varsinkin tänä syksynä on ollut aikoja, jolloin ns. oikea ruoka saa minut voimaan melkein pahoin ja olen elänyt lähinnä maidolla. Silti sipsit ja suklaa menevät alas. No, hyvä että jokin!

  2. Olen 142 cm pitkä ja kengänkokoni on 35 sekä menen normaalia helpommin säpäleiksi. Välillä on vaikea elää tässä maailmassa, jossa kaikki rakennetaan yhä vain isommille ihmisille ja jossa hiekka on talvella tuntematon suure.

  3. Jostakin syystä ihmiset kuvittelevat, että harrastan kovasti korkeakulttuuria. Eräässä asuinpaikassani kuljin lenkillä korvalappustereoiden kanssa. Minulta kysyttiin, kuuntelenko kielikursseja. Kielikursseja???? Kuuntelin hyvin kevyttä musiikkia!!!!

  4. Luen iltarukouksen vessassa iltapesun yhteydessä. Tällä en tarkoita missään nimessä halventaa rukousta, mutta se on rauhallinen hetki jolloin ei kuitenkaan vielä nukuta.

  5. Olen omalla tavallani tarkka siitä, mitä aamulla laitan päälle. Ellen ole ehtinyt miettiä asiaa, pyörin varttitunninkin ihmetellen vaatekomerolla. Päälle ei voi laittaa vaatteita, jotka eivät juuri sillä hetkellä tunnu oikeilta. Toisena hetkenä ne voivat kyllä tuntua.
Huhuu, vieläkö siellä tämän kaiken jälkeen on lukijoita? :) Tämä on niin monessa blogissa jo ollut, etten tähän ketään haasta - mutta saa ottaa mukaan ken tahtoo!

3 kommenttia:

  1. No enpä tiiä... Kyllä tässä meinaa paeta takavasemmalle kun noin omituisia.. ;)

    Minusta on omituista, että jollakin tuli nimenomaan kielikurssi mieleen... Kielikurssi??!!?? Hääääh???

    VastaaPoista
  2. Höm, tuli mieleen, että niiden piti vissiinkin olla omituisia tapoja - näistä tulikin ominaisuuksia. Lisätäänkö vielä yksi: ongelmia luetun ymmärtämisessä? :D

    VastaaPoista
  3. Sipsit on perunaa ja suklaahan on todistetusti terveellistä. Niin, ja maito on myös hyväksi. Onnksi sulla ei ole mitään paheita syömisen suhteen.

    VastaaPoista